Na veteránském závodě do vrchu Brno–Soběšice to byla v září čtyřicítka Helge Hauka. Vůz je v původním nerenovovaném stavu, s karoserií, kterou před válkou postavili v Austrálii, když tam šasi továrna vyvezla. Helge vůz přivezl a pečlivě ho udržuje v chátrání. Při jízdě jsem se chvíli křečovitě držel a chvíli bránil vypůjčené čepici v letu. V cíli jsem si čtyřicítku s patinou třičtvrtěstoletého užívání prohlížel a vzpomněl si přitom na paní Elišku, která mi kdysi svěřila krédo Ettore Bugattiho: V geometrii a v morálce je nejkratší cestou přímka. A zase mi přitom bušilo srdce, ač buga teď tiše odpočívala na trávníku.
Na veteránském závodě do vrchu Brno–Soběšice to byla v září čtyřicítka Helge Hauka. Vůz je v původním nerenovovaném stavu, s karoserií, kterou před válkou postavili v Austrálii, když tam šasi továrna vyvezla. Helge vůz přivezl a pečlivě ho udržuje v chátrání. Při jízdě jsem se chvíli křečovitě držel a chvíli bránil vypůjčené čepici v letu. V cíli jsem si čtyřicítku s patinou třičtvrtěstoletého užívání prohlížel a vzpomněl si přitom na paní Elišku, která mi kdysi svěřila krédo Ettore Bugattiho: V geometrii a v morálce je nejkratší cestou přímka. A zase mi přitom bušilo srdce, ač buga teď tiše odpočívala na trávníku.