Rok 1905 byl ve znamení dvouválců CCD a CCR. Zásadně přepracovali podélně uložený čtyřválec. Jeho druhá verze, typ CCCC, měla ojnice na společném klikovém hřídeli a pohon zadního kola řetězem přes kuželovou spojku. Továrna nadále vyráběla celou škálu typů svých motocyklů - na trhu jich bylo devět! Jednoválce a dvouválce se na přání vybavovaly spojkou v řemenici motoru. Vypnutá spojka měla ulehčit rozběhnutí stroje, především byl-li k němu připojen postranní vozík a v něm cestující. Pozoruhodný
byl i vodící motocykl s motorem o výkonu 14 k. Zkrátka a dobře, návštěvníci pražského autosalonu, konaného v závěru dubna, se měli na co dívat. Zasvěcení také hned věděli, co znamená vystavený, kapalinou chlazený dvouválec do V: v Mladé Boleslavi připravují automobil.
Nakladatelství: Motorpress ve spolupráci s Milpo
Město: Praze
Počet stran: 250
Spoluautor: Petr Kožíšek